AA'M ie...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ The Ordinary ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sunday, March 23, 2008




میرا انعام پاکستان


جب ہم نے خدا کا نام لیا ، اس نے ہمیں انعام دیا


میرا انعام پاکستان

پاکستان ، پاکستان

میرا پیغام پاکستان

پاکستان ، پاکستان


محبت امن ہے اور اس کا ہے پیغام پاکستان


خدا کی خاص رحمت ہے ، بزرگوں کی بشارت ہے

کئی نسلوں کی قربانی ، کئی نسلوں کی محنت ہے

اثاثہ ہے جیالوں کا ، شہیدوں کی امانت ہے

تعاون ہی تعاون ہے ، محبت ہی محبت ہے

جبھی تاریخ نے رکھا ہے اس کا نام پاکستان


اندھیروں کو مٹائے گا ، اُجالا بن کے چھائے گا

یہ خطہ انقلابی ہے ، نئی دنیا بنائے گا

اگر اللہ نے چاہا زمانہ وہ بھی آئے گا

جہاں تک وقت جائے گا اسے آگے ہی پائے گا

ندا قائد کی ہے ، اقبال کا انعام پاکستان



پاکستان پاکستان

پاکستان پاکستان

میرا انعام پاکستان

میرا پیغام پاکستان



محبت امن ہے اور اس کا ہے پیغام پاکستان







Free Website Counter
Rokenbok